تبیان، دستیار زندگی
توصیه شهدا به ما
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیه شهدا به ما


  برادران بسیجى! شما امروزمسئولیتى بس بزرگ بر دوش دارید، و آن پاسدارى از اسلام است. چشم تمام مسلمانان و مستضعفین به شما دوخته شده. و این را بدانید هر عملى که انجام مى‏دهید، فقط براى رضاى خدا باشد. و خدا از اعمالتان راضى باشد. شما همیشه پیروز خواهید بود.


توصیه های شهدا به ما

شهدا

برادران سپاهى و بسیجى و پاسدار! اى کسانى که امام مى‏گوید «من بردست و بازوى قدرتمند شما، که دست خدا بالاى آن است، بوسه مى‏زنم، و بر این بوسه افتخار مى‏کنم» امیدوارم که کارهایتان در راه خدا باشد. و در راه احیاء دین مبین اسلام باشد.

از برادران بسیج و پاسدارم مى‏خواهم، وقتى که در سرپُست نگهبانى هستند، و یا در نمازهاى شبشان، من را دعا کنند، تا بلکه خداوند از گناهان من درگذرد.

شهید محمد عابدینی

برادرانم! سنگر بسیج و سپاه را تقویت کنید، که تمام وحشت دشمن از این سنگر است.

شهید حسین هادى

برادران بسیجى! شما امروزمسئولیتى بس بزرگ بر دوش دارید، و آن پاسدارى از اسلام است. چشم تمام مسلمانان و مستضعفین به شما دوخته شده. و این را بدانید هر عملى که انجام مى‏دهید، فقط براى رضاى خدا باشد. و خدا از اعمالتان راضى باشد. شما همیشه پیروز خواهید بود. براى این بنده گناهکار دعا کنید. از همه‏ى شما برادران سپاه و بسیج التماس دعا دارم.

شهید رجب جان‌احمدی‌گل

هان اى دوستان و برادران! و اى کسانى که این لباس را پوشیده‏اید! تا در جرگه‏ى سربازان ولى عصر ثبت نام کرده باشید دشمن هست، شما در حال جنگید غافل نباشید و بدانید این لباسى که شما به تن دارید، زمانى ارزش خود را از دست نخواهد داد، که همیشه رنگ سبزش، با خونتان توأم باشد. این لباس سبز رنگ سپاه باید با خون رنگین‏تر شود. و مجادله‏ى با نفس باید از وظایف پاسداران باشد.

شهید فریدون مقدوری

خداوندا! تو شاهد هستی که من فقط برای پاسداری از دینت پا به میدان نبرد می گذارم و فقط بخاطر رضای تو و عشق به تو می باشد. چرا که دین تو سعادت و خوشبختی را برای مردم به ارمغان می آورد، دین تو خواهان نابودی ستمگران است و حامی مظلومان پس ما باید در راه پاسداری این آئین مقدّس کوشا باشیم و با کسانی که در برابر این آئین قدعلم می کنند، بجنگیم.

ما همه خود را مدیون شهدا میدانیم و امروز امنیتی که بر سراسر مملکت اسلامیمان سایه افکنده و عزت و افتخاری که بواسطه آن خود را ملتی سر بلند می دانیم. همه و همه در سایه از خود گذشتگی ها و جان فشانی های شهدا می باشد. اما نباید هرگز فراموش کنیم که شهدا توصیه هائی داشته اند که آنها هم مایه ادامه عزت و سربلندی ملت ما می باشد. لذا راه راستان با طرح توصیه های شهدا قصد دارد تا گوشه ای از رسالت خود را ادا نماید. امیدواریم خوانندگان ما با دقت به آنها توجه کرده و این سخنان را ره توشه ای برای سیر بسوی حق تعالی قرار دهند.

اگر راه رستگاری را می جویید، مطیع ولایت فقیه باشید.

شهید علی سوری

برادران عزیز همیشه به شهدا فکر کنید.

خداوندا! تو شاهد هستی که من فقط برای پاسداری از دینت پا به میدان نبرد می گذارم و فقط بخاطر رضای تو و عشق به تو می باشد. چرا که دین تو سعادت و خوشبختی را برای مردم به ارمغان می آورد، دین تو خواهان نابودی ستمگران است و حامی مظلومان پس ما باید در راه پاسداری این آئین مقدّس کوشا باشیم و با کسانی که در برابر این آئین قدعلم می کنند، بجنگیم.

شهید الیاس ارجمند

چه صفا دارد در راه ولایت پاک و شایسته جان نثار کردن. چقدر گوارا است شهد شهادت در رکاب حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نوشیدن، مبادا غافل شوید و دنیا را به آخرت ترجیح دهید.

روحانی شهید مصطفی میری/از استان چهار محال و بختیاری

از محصلین می خواهم که درس خود را بخوانند تا منافقین نتوانند پستهای مملکت را بگیرند.

شهید عبدالعلی رفیعی/ از استان چهارمحال و بختیاری

هر صبحگاه و شامگاهی که سر به سجده می گذارید، تنها دعایتان این باشد که اسلام پیروز و سپاه اسلام بر کفر جهانی غلبه کند.

شهید احمد رضا حجتی

این را بدانید که رهبر یک لحظه نباید تنها بماند. امر ولایت فقیه را با جان و دل بپذیرید زیرا ما هرچه داریم، از اسلام است و اسلام را ولایت فقیه زنده نگه داشته.

شهید احمد رضا ملائی

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع:

وبلاگ مسجد جامع حضرت ابوالفضل، راسخون