تبیان، دستیار زندگی
قسمتی از وصیت نامه برادر شهید درویش عالی دریكوندی ( دیانت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ما اهل كوفه نیستیم امام تنها بماند


قسمتی از وصیت نامه برادر شهید درویش عالی دریكوندی ( دیانت )


وصیت نامه شهید

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفتی عشقنی و ...

سلام بر مهدی موعود ( عج ) و نائب برحقش خمینی كبیر و سلام بر پیروان راستین حسین و بر شهیدان ، اسراء ، مفقودین ، معلولین ، مجروحین و سلام بر خانواده های معظم شهداء

اینجانب درویش عالی دریكوندی فرزند خسرو با آرزوی شهادت برای خویش و پیروزی برای اسلام بنابر وظیفه شرعی جملاتی را به اختصار می نگارم . این حقیر با اعتقاد راسخ به وحدانیت خداوند متعال و حقانیت معاد و روز حساب و بهشت و جهنم و ایمان به اصول و فروع دین شریف اسلام خداوند را سپاس میگویم كه توفیق داد تا سربازی حقیر برای اسلام باشم و در این مدت عمر اندیشه ای نیز جزء تعالی اسلام و گسترش تشیع نداشتم . خدایا از تو میخواهم كه شهادت را نصیبم كنی تا شاید در خیل پر بركت شهیدان بوده و صفای روح آنان بهرمند گردم . پروردگارا مرا و خاندانم را با شهادت من سرافراز فرما . ای خداوند بزرگ گرچه لیاقت شهادت ندارم ولی بخاطر اینكه عاشق دیدار تو و وصل و لقاء تو هستم شهادت را نصیبم فرما ، آنچنان كه در دل سنگر بمیرم و هیچ گاه مرا در بستر بیماری و هنگام راحتی نمیران . من غلام درگاه حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) هستم . من بسوی محبوبم الله میروم . ای مردم بدانید عمر كوتاه است و فرصت بازگشت كم ، در این عمر كوتاه آنهایی كه در غفلت و نادانی بوده در خسران و زیان اند و آنها كه ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند به یقین كه از بند عذاب رستند و در پیشگاه حق رستگارند .

خدایا بزرگترین سرمایه ام را كه همانا پوست و گوشت و استخوانم می باشد از من بپذیر و راضی باش . از همه شما میخواهم كه در سوگ من ناراحت نباشید زیرا دشمنان اسلام خوشحال میشوند و بدانید شهادت من بخواست خدا بوده پس شما از این شهادت خوشحال باشید ، چرا كه باعث افتخار و سرافرازی من و شما در صورت رضایت خدا میباشد .

از ولایت فقیه و حسین زمان خمینی عزیز حمایت كنید تا آسیبی به كشورتان نرسد ، به نماز جماعت بسیار اهمیت دهید كه بزرگترین سلاح در مقابل دشمنان است و در كلیه برنامه های مذهبی حضور داشته باشید ، سعی كنید كه تمام حركات و افعال شما تقلید از زندگی پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین باشد و همواره از نبرد و جنگ با دشمنان دین و قرآن دست بر ندارید و همیشه به یاد خدا و یاد سرور شهیدان امام حسین باشید ، جبهه های حق علیه باطل را خالی نگذارید ، فرامین قرآن و احكام اسلام را به تبعیت از امام بزرگوارمان اجرا كرده و مداوماً در همه حال گوش بفرمانش باشید قدر امام عزیزمان را بدانید چونكه او نعمتی الهی است كه بعد از ائمه معصومین به ما ارزانی گردیده است . در این زمان برای لبیك به ندای حسین زمان و دفاع از اسلام و قرآن و استقلال كشور و حفظ ناموس بر همه ما واجب است كه بسوی جبهه های نبرد بشتابیم همچنانكه بارها در شعارهایمان گفته و میگویم كه ( ما اهل كوفه نیستیم امام تنها بماند ) باید در عمل این حمایت خود را نشان دهیم . من به سوی معشوقم می روم اما از شما میخواهم تا زنده هستید با مشت هایتان بردهان آمریكا و ابرقدرتهای شرق و غرب بكوبید .

همسرم و فرزندانم در همه امور به خداوند توكل داشته باشید و تمسك به قرآن نموده و با نثار خونتان عملا درخت اسلام را آبیاری كنید .

خدایا بزرگترین سرمایه ام را كه همانا پوست و گوشت و استخوانم می باشد از من بپذیر و راضی باش . از همه شما میخواهم كه در سوگ من ناراحت نباشید زیرا دشمنان اسلام خوشحال میشوند و بدانید شهادت من بخواست خدا بوده پس شما از این شهادت خوشحال باشید ، چرا كه باعث افتخار و سرافرازی من و شما در صورت رضایت خدا میباشد

تلاش كنید انسانی عالم و باكرامت باشید . به دنیا دل نبندید و بیاد آخرت باشید و جاذبه های دنیوی در شما مۆثر نباشد به پلیدیهای دنیا آلوده نشوید تا شیطان در روح شما رسوخ نكند و همواره با ذكر خدا پاك بمانید . بایستی عاشقانه به راه حسین رفت و با وضوی خون نماز عشق خواند .

همسرم ، دخترم و خواهرانم بدانید كه سیاهی حجاب شما رنگین تر از قرمزی خون من است كه دشمنان اسلام از آن هراس دارند .

مرا در جمع شهیدان شهرم اندیمشك دفن كنید تا از دعای مردم شهید پرور بهره مند گردم . در این لحظه نسبت به هیچ گروه و فردی جز دشمنان اسلام احساس ناراحتی و خشم ندارم و اگر حقی به كسی دارم از آن میگذرم به این امید كه آنان نیز برای رضای خدا از حقوقشان نسبت به من بگذرند و دعای خیرشان را همیشه بر من بفرستند .

به فرزندان كوچكم بگوئید كه من برای دفاع از اسلام و قرآن این سفر آخرت را به فرمان خالق یكتا رفته ام . انشاالله به همین زودی و به یاری خدا و با حركت رزمندگان شجاع كربلای حسین ( ع ) آزاد خواهد شد .

دوست دارم كه فرزندانم برای اسلام تربیت شوند و افرادی خدمتگذار و مۆمن و فداكار برای اسلام عزیز باشند تا شاید خلف صالح باعث نجات من گردد و خوشحالم كه از اموال دنیا چیزی جز خانه مسكونی ندارم كه باعث دوستی مال و منال دنیا در من گردد . به امید رضایت خداوند متعال از همگی ما به امید پیروزی عاجل رزمندگان اسلام جهانی و آرزوی تعجیل در فرج مهدی موعود ( عج ) و تحقق یافتن وعده های خدا و برافراشته شدن پرچم خونین توحید و عدالت الهی بر سراسر جهان . از همگی شما حلالیت میطلبم .

درویش عالی دریكوندی ( دیانت )

10/12/64

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: آوینی