تبیان، دستیار زندگی
بسیاری از دولت های عربی چندین تن مواد دارویی که از تاریخ مصرف آنها چند سال گذشته در غالب کمک های انسان ‌دوستانه به نوار غزه فرستاده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدیه اعراب به مردم غزه!

پایگاه خبری الجزیره رسوایی اعراب درارسال کمک‌های تاریخ مصرف گذشته و کفن برای کودکان غزه را فاش کرد.


خبرنگار پایگاه خبری "الجزیرة " در غزه اعلام کرد که بسیاری از دولت های عربی چندین تن مواد دارویی که از تاریخ مصرف آنها چند سال گذشته در غالب کمک های انسان ‌دوستانه به نوار غزه فرستاده‌اند.

غزه

"منیر البرش" مدیر پرونده کمکهای بشردوستانه در وزارت بهداشت غزه گفت: تنها 30 درصد از کمکهای پزشکی و بهداشتی که بدست آنها رسیده، برای مصرف در بیمارستان ها و درمانگاه ها قابل مصرف بوده است.

"بسام برهوم " مدیر لوازم بهداشتی در وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تاریخ بهره‌برداری از تمام دستگاه‌های دیالیزی که یکی از دولتهای عربی در غالب کمکهای بشردوستانه به نوار غزه فرستاده است، تمام شده است.

بر اساس این گزارش الجزیرة، علاوه بر اینها چیزی که خشم بسیاری از مقامات مسئول فلسطین را برانگیخته این است که میزان زیادی کفن برای بچه‌های غزه فرستاده شده است تا از آن استفاده کنند.

منابع پزشکی غزه تاکید دارند که تقریبا تمام 120 قلم داروی ضروری نوار غزه به پایان رسیده است.

شرم آور است كه اعراب كفن برای كودكان غزه ارسال كنند

رژیم صهیونیستی از 27 دسامبر سال 2008 تا 18 ژانویه 2009 میلادی به مدت 22 روز نوار غزه را آماج حملات خود قرار داد که درجریان آن بیش از یک هزار و 450 فلسطینی شهید و پنج هزار و 500 نفر دیگر زخمی شدند و سه میلیارد دلار به ساختار زیربنایی این منطقه زیان وارد شد.

اسرائیل پس از جنگ نیز همچنان به محاصر تحمیلی نوار غزه ادامه داد تا اینکه سرانجام در پی ماجرای کاروان‌ آزادی و حمله رژیم صهیونیستی به کشتی ترکی "مرمره " و تلاش های بین‌المللی برای پایان دادن به این محاصره، دولت های عربی نیز وارد عمل شدند و کمکهایی را به نوار غزه ارسال کردند.

شعارهای توخالی انسان دوستانه برخی کشورها برای مردم غزه با ارسال داروهای تاریخ گذشته به این منطقه بیش از پیش به اثبات رسید.

مطالب مرتبط :

حکم تبعید کودک فلسطینی

روزی اگر سنگ های دنیا تمام شد

بازشدن جبهه جدید در مقابل اسرائیل

سؤال کودکان از سفیر اسرائیل

بمب های فسفری ، عامل روشنایی غزه

 همصدا با سنگ های بی سکوت

اسرائیل تحت تاثیر سخنان نصرالله

اولین گلوله به سمت صهیونیزم

فتوای دو خاخام صهیونیست

در نهایت همه دیوار ها می ریزند

بخش هنرمردان خدا - سیفی