تبیان، دستیار زندگی
ژاپنی‏ها به تازگی یک دوربین عکاسی ساخته‏اند که فقط با خنده دریچه‏ی آن باز می‏شود و عکس می‏گیرد. این دوربین جالب که مخصوص افراد خوش‏اخلاق و خنده روست، حس گرهایی دارد که لبخند را تشخیص می‏دهد، و چنانچه کسی اخم کند و بداخلاق باشد اصلاً دریچه‏ی آن باز نمی‏شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوربین خوش‏اخلاق
لبخند

ژاپنی‏ها به تازگی یک دوربین عکاسی ساخته‏اند که فقط با خنده دریچه‏ی آن باز می‏شود و عکس می‏گیرد. این دوربین جالب که مخصوص افراد خوش‏اخلاق و خنده روست، حسگرهایی دارد که لبخند را تشخیص می‏دهد، و چنانچه کسی اخم کند و بداخلاق باشد اصلاً دریچه‏ی آن باز نمی‏شود. جالب اینکه دوربین، عکس افراد اخمو را هم نمی گیرد، مگر آنکه آنها هم بخندند!

مسافرت بعد از 13 سال
پیتزا

چند خدمتکار یک پیتزا فروشی که سال‏ها پیش با همدیگر عهد کرده بودند پول‏های پاداش خود را جمع کنند، بالاخره به سفر رفتند. بله، این چند نفر که آرزوی یک مسافرت تفریحی را داشتند به همدیگر قول دادند که خوب کار کنند و پولی را که از بابت پاداش یا انعام از مشتری می‏گیرند در صندوقی پس‏انداز کنند.

بالاخره بعد از 13 سال آنها به سراغ صندوق رفتند و متوجه شدند 15هزار دلار پس‏انداز کرده‏اند که می‏توانند با آن به مسافرت تفریحی‏شان بروند!

تنظیم : بخش کودک و نوجوان

***************************************

مطالب مرتبط

فدا کاری خانم 93ساله

خبرهای حیرت انگیز

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.