تبیان، دستیار زندگی
شیر های دریایی یکی از درنده ترین و خطرناک ترین نوع پستانداران روی زمین به خصوص درون آبها هستند که بیشتر در اطراف استرالیا زندگی می کنند. این حیوانات با داشتن صورتی شبیه به گربه به شیر دریایی معروف شده اند، احتمالا از 40 هزار سال پیش در این زمین زندگی می
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکارچیان خطرناک

شیر های دریایی یکی از درنده ترین و خطرناک ترین نوع پستانداران روی زمین به خصوص درون آبها هستند که بیشتر در اطراف استرالیا زندگی می کنند.

شکارچیان خطرناک

این حیوانات با داشتن صورتی شبیه به گربه به شیر دریایی معروف شده اند، احتمالا از 40 هزار سال پیش در این زمین زندگی می کرده اند.

فسیل هایی که از دوران های گذشته به جای مانده است، نشان می دهد این حیوان در آن موقع نیز درنده ترین موجود روی زمین محسوب می شده است.

او می تواند در حین شکار بدن خود را به هر طرف بچرخاند و صید خود را در هر جهتی شکار کند.

موهای حساسی روی صورت او وجود دارد که کوچکترین حرکت ماهی ها را احساس می کند.

شکارچیان خطرناک

شیر های دریایی شکارچیان بی رحمی هستند که سرعت آنها به 40 کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین از قوه ی بینایی فوق العاده ای برخوردارند که آنها را در امر شکار قدرتمند تر می کند.

این حیوان همچنین در دستان خود پنجه هایی تیز و بلند دارد که به کمک آنها می تواند ظرف مدت زمانی بسیار کوتاه اعضای بدن شکار خود را پاره پاره کند.

دانشمندانی که ادعا می کنند شیرهای دریایی بسیار درنده هستند، سرهای حیوانات مختلف از سگ گرفته تا خرس را مورد بررسی قرار دادند. به هر حال هیچ کدام از این جانوران نمی توانند با دندان هایی که در دهان خود دارند مانند شیر دریایی گاز بگیرند.

ترجمه و تنظیم: مهدیه زمردکار

مطالب مرتبط

 جانوری کیسه دار شبیه به خرس

 اژدهای دریایی برگدار

 اسب آبی کوتوله

 مارمولک های دم برگی

 هیولاهایی که با شما زندگی می‌کنند

 حیوانات شبگرد

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.