تبیان، دستیار زندگی
امروز روی کشیدن یک قورباغه از نوع درختی کار می کنیم. این قورباغه ها بیشتر دوست دارند در جاهای مرطوب زندگی کنند و همانطور که از اسمشان بر می آید، اکثر اوقات به درخت می چسبند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قورباغه ی  درختی

قورباغه

امروز  روی کشیدن یک قورباغه از نوع درختی کار می کنیم. این قورباغه ها بیشتر دوست دارند در جاهای مرطوب زندگی کنند و همانطور که از اسمشان بر می آید، اکثر اوقات به درخت می چسبند.

کارمان را با دو بیضی شروع می کنیم. اگر به تصویر زیر دقت کنید متوجه می شوید، بیضی دومی به صورت کامل مشخص نیستت و فقط بخشی از آن معلوم می باشد که بدن او را تشکیل می دهد. اما بیضی اول که بسیار بزرگ است متعلق به سر قورباغه است. این نوع از قورباغه نسبت به بدنش بزرگ به نظر می رسد.

قورباغه

خطوط سبزی که در پیش طرح کشیده شده است، دست و پاها و چشم قورباغه را شامل می شود. اما حواستان باشد که این خطوط را کم رنگ بکشید تا طرح اصلیتان را خراب نکند و نقاشیتان خطوط اضافی نداشته باشد.

قورباغه

همانطور که می بینید خطوط پیش طرح باید به صورت خیلی کم رنگ باشد. دایره های چشم را پر رنگ می کنیم و یک لبخند زیبا برایش می کشیم.

قورباغه

دهان او را با خطوط بسیار ساده طراحی می کنیم. و با یک حلال که بخش بیشتری از آن مشخص نیست زبان او را به صورت زیر رسم می کنیم.

قورباغه

به آهستگی جزییات را اضافه کنید و در کشیدن آن عجله نداشته باشید. این کار کمک می کند تا نقاشی شما زیباتر شود. در این مرحله بر روی صورت و خطوط دور آن کار می کنیم و پلک هایش را با ظرافت می کشیم.

قورباغه

کشیدن دست و پاهای قورباغه به دقت بیشتری نیاز دارد. و همچنین خوب دیدن جزئیات یک قورباغه به شما کمک می کند تا همه چیز را به دقت بکشید.اگر عکسی از یک قورباغه ی درختی دارید، آن را به دقت نگاه کنید.

سه انگشت در هر دست و پایش دارد که شبیه به شاخه شده است.

قورباغه

سر انگشتان قورباغه شبیه به دایره است، پس سه دایره برای هرکدام از آنها در نظر بگیرید. همانطور که دست ها را می کشید، حواستان به بدن و شکم او نیز باشد و به اتصالات بدن او نیز توجه کنید.

قورباغه

دست دیگر را کامل کنید تا قورباغه به خوبی مشخص شود.

قورباغه

پای قورباغه از دستانش بلند تر است و ماهیچه های بیشتری دارد. زیرا هنگامی که می خواهد بپرد، این پاها به کمک او می آید. پس پاهایش را باید قوی و بزرگ تر از دستانش بکشید. اما انگشتان پاها، همانند انگشتان دست می ماند.

قورباغه

این مرحله ای است که شما می توانید تمام جزئیات دیگری که دوست دارید به آن اضافه و قورباغه ی خود را زیبا کنید. پای پشتی آن را که کمی از آن معلوم است را نیز طراحی کنید.خطوط اضافه را هم از نقاشیتان پاک کنید.

قورباغه

و حالا نوبت به هنر شمادر رنگ آمیزی می رسد. این قورباغه متعلق به شماست. آنرا رنگ کنید و هرکجا که دوست داشتید بگذارید.

مهدیه زمردکار

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

گوسفند پشمالو

دلفین آبی

شکل ها چه شکلی هستند ؟

کوالای تنبل

عقاب تیز پنجه

خرگوش بازیگوش

اسب آبی گردن کلفت

اسبی با موهای افشان

پنگوئن های امپراتور

نقاشی از سلطان جنگل

زرافه ی گردن كشیده

ماهی طلایی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.