تبیان، دستیار زندگی
تا به حال دلفینی را از نزدیک دیده اید؟ پوست بسیار نرم و صافی دارد و بسیار بازیگوش است. دلفینها قابل آموزش هستند و کارهای بامزه ای در استخرها انجام می دهند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دلفین آبی
دلفین

سلام به دوستان هنرمندم.امروز نقاشی دیگری را با هم آغاز می کنیم. امروز می خوام کشیدن یک دلفین را به شما آموزش بدهم. مراحل زیر را دنبال کنید تا قدم به قدم کشیدن دلفین را یاد بگیرید. اگر با دقت و حوصله و اشتیاق این کار را انجام دهید مطمئن هستم که به نتیجه ی خیلی خوبی دست پیدا می کنید.

تا به حال دلفینی را از نزدیک دیده اید؟ پوست بسیار نرم و صافی دارد و بسیار بازیگوش است. دلفینها قابل آموزش هستند و کارهای بامزه ای در استخرها انجام می دهند.

شما هم می توانید یکی از این حیوانات بامزه را در دفتر خود داشته باشید. پس کارتان را از همین الان شروع کنید و یک دلفین زیبا در دفتر نقاشیتان بکشید.

با یک پیش طرح، نقاشی را شروع می کنیم. حتما فکر می کنید این طرح شامل دو دلفین است که یکی از آنها بچه می باشد. اگر اینگونه فکر می کنید، کاملا در اشتباه هستید، زیرا تمام این خطوط یک دلفین را تشکیل می دهد.

همانطور که می بینید، این دایره ها و بیضیها همه برای کشیدن یک دلفین است و خط های صاف و کوتاه اعضای دیگر دلفین ما را تشکیل می دهد.

دلفین

کم کم می خواهیم جزئیات را به آن اضافه و طرحمان را کامل کنیم. از صورت و دهان او شروع کنید که به شما لبخند می زند. به اتصالات بدن او دقت کنید که چگونه با خطوط منحنی و ظریفی بدن او شکل می گیرد.

دلفین

اتصلات را همانند تصاویر با ظرافت و دقت کامل کنید. ببینید که چگونه دم دلفین ما کامل می شود. خط هایی که برای کشیدن بدن او استفاده می کنیم، بسیار نرم و منحنی هستند. پس می توانید قبل از کشیدن طرح اصلی کمی تمرین کنید تا به راحتی بتوانید آنها را بکشید.

دلفین

بال های او را نیز از روی خط های صافی که در پیش طرح کشیدیم به صورت زیر رسم کنید و پس از اینکه کامل شد خط های اضافه را پاک و آن را رنگ آمیزی کنید.

دلفین

امیدوارم از این نقاشی هم لذت برده باشید.

نویسنده: مهدیه زمردکار

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

کوالای تنبل

عقاب تیز پنجه

خرگوش بازیگوش

اسب آبی گردن کلفت

اسبی با موهای افشان

پنگوئن های امپراتور

نقاشی از سلطان جنگل

زرافه ی گردن كشیده

ماهی طلایی

یک پرنده ی زیبا بکشید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.