تبیان، دستیار زندگی
بدینوسیله به اطلاع کاربران گرامی تبیان می رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه¬ی فجر و با هدف گرامیداشت آن دوران گرانقدر، بخش جامعه و سیاست سایت با مشارکت انجمن علوم سیاسی تبیان در نظر دارند مسابقه ی طراحی و ساخت روزنامه دیواری با موضوع دهه¬ی فجر ر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه روزنامه دیواری ویژه دهه فجر برای کاربران تهرانی

دهه فجر

بدینوسیله به اطلاع کاربران گرامی تبیان می رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه ی فجر و با هدف گرامیداشت آن دوران گرانقدر، بخش جامعه و سیاست سایت با مشارکت انجمن علوم سیاسی تبیان در نظر دارند "مسابقه ی طراحی و ساخت روزنامه دیواری" با موضوع دهه ی فجر را برای کاربران تهرانی برگزار کنند.

موضوع آزاد و شرکت در مسابقه ویژه دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان است. روال برگزاری به شرح زیر میباشد:

علاقمندان به شرکت در این مسابقه در گروه های سه نفره خانم یا آقا، تا تاریخ 11 بهمن ماه با اعلام نام، نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، نام مدرسه، آدرس ایمیل و شماره تماس به آدرس پست الکترونیکی anjoman@tebyan.net ثبت نام کرده و پس از پایان مهلت ثبت نام افراد طی جلسات حضوری و با استفاده از محیط مجازی که در انجمنها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت هماهنگی های لازم را با یکدیگر انجام داده و پس از آماده کردن محتوای روز نامه دیواری از تاریخ 16 تا 18 بهمن ماه(سه شنبه تا پنج شنبه) در تبیان با استفاده از امکاناتی که در اختیار ایشان قرار میگیرد، اعم از فضا و امکانات طراحی و ساخت روزنامه دیواری، آثار خود را آماده می کنند. پس از اتمام مهلت ساخت روزنامه دیواری و بررسی هیئت داوران ضمن برگزاری نمایشگاهی از روزنامه دیواری های ارائه شده از صاحبان آثار برتر طی مراسمی در روز 20 بهمن ماه با اهدای جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

نکته:

• شرط ثبت نام در این مسابقه عضویت در سایت تبیان می باشد. کاربرانی که عضو سایت نیستند با مراجعه به بخش عضویت می توانند جهت احراز این شرط اقدام کنند.

به سوالات کاربران در مبحث ایجاد شده در انجمن علوم سیاسی پاسخ داده خواهد شد.